INFORMATIEVE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

1. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt contact opnemen met onze klantenservice door te mailen naar smeerkotje@gmail.com of door te bellen naar +32496353041 KJELL
+32499171154 MAX. Onze ondersteuning is bereikbaar van 9:00 tot 18:00, maandag tot vrijdag.

2. Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn bestelling?

Als u een probleem ondervindt met uw bestelling, neem dan onmiddellijk contact met ons op via ons support e-mailadres smeerkotje@gmail.com of bel ons op +32496353041 KJELL
+32499171154 MAX. Vermeld alstublieft uw bestelnummer en details van het probleem.

3. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Om uw bestelling te wijzigen of te annuleren, neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via smeerkotje@gmail.com of +32496353041 KJELL
+32499171154 MAX. Houd er rekening mee dat wijzigingen of annuleringen alleen mogelijk zijn voordat de bestelling is verzonden.

4. Waar kan ik informatie vinden over allergenen in uw producten?

Allergeeninformatie kunt u vinden op onze menupagina onder de beschrijving van elk product. Als u specifieke dieetvragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice via smeerkotje@gmail.com voor meer gedetailleerde informatie.

STUUR ONS EEN E-MAIL

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR VRAGEN